loading...
عکس- دانلودنرم افزار روز
آخرین ارسال های انجمن
رضایی پور بازدید : 431 2013/04/08 نظرات (0)

راه دانشجو: علی دایی همیشه پر است از حرف های شیرین و خاطرات شنیدنی او که شهرتش کم از پسته های خندان ایران نیست و همان طور که قالی ایرانی را همه جا می شناسند ، دایی هم نام بین المللی ورزش ایران است برای مان از خاطرات شیرینش گفته . از یک عمر تلاش برای در اوج بودن. با او رفتیم به روزهایی که خودش درباره شان می گوید:« تیپ رو نی گاه ؛ سبیل ها رو!...» دایی در این گفت و گو تنها راجع به یک عکس حرفی نزد. عکس شماره 28 که ما هم جایش را خالی گذاشته ایم.

 

با علی دایی از استقلال اردبیل تا بایرن مونیخ
 

1. این متاسفانه یکی از بدترین شکست های دوران مربیگری ام بود. این اولین شکست رسمی من در مقام مربی تیم ملی بود. متاسفانه دوستان خوش ذوق رسانه ای تان این را چاپ کردند و من فقط می توانم برای این اتفاقات ابراز تاسف کنم. بازی با عربستان روز تلخی بود ، هم برای من و تیم ملی و هم برای مردم.

 



 

با علی دایی از استقلال اردبیل تا بایرن مونیخ
 

2. آن بازی را ما در عربستان باختیم. ولی خارج از بازی سفر زیبایی داشتیم به خانه خدا. البته روزی هم که باختیم واقعا سزاوار باخت نبودیم. بعد از بازی تیم مان را بردیم سفر حج.این عکس هم من و اشپیتیم و مدافع آفریقایی مان هستیم که از انگلستان آورده بودیم. خدا اسمش را الان یادم نمی آید. چی بود؟ بچه خیلی خوبی بود.

 



 

با علی دایی از استقلال اردبیل تا بایرن مونیخ
 

8. این هم که عادل خان فردوسی پور است. دوست خوب من که خدایی خیلی دوستش دارم. دوست دارم برنامه اش بهتر بشود . خودم فکر می کنم برنامه اش یک کوچولو تکراری شده و خودش هم رفته سراغ پرداختن به حاشیه ها. عادل یکی از آنهایی است که من همه جوره دوستش دارم و قبولش دارم ، برای همین خیلی دوست دارم برنامه اش خیلی بهتر از این باشد که بتواند فوتبال ایران را هدایت کند.

 


 
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت اختصاصی روستای نوده ی خورگام-رودبار زیتون این سایت در سازمان ساماندهی سایتهای ایرانی وزارت فرهنگ ثبت شده است از کسانی که مایل به همکاری میباشند دعوت به همکاری میکند این سایت وابسته به هیچ حزب یا گروهی نیست این سایت فقط به واسطه علاقه ما به روستای نوده طراحی شده فقط نوده خورگام نوده عمارلو نوده بهشت کوچک من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیه
    نظر شما در مورد کلیات وبلاگ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1017
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 2426
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 291
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 2,391
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 156
  • بازدید ماه : 33,116
  • بازدید سال : 177,282
  • بازدید کلی : 4,272,812
  • کدهای اختصاصی