loading...
عکس- دانلودنرم افزار روز
آخرین ارسال های انجمن
رضایی پور بازدید : 1948 2012/03/01 نظرات (0)
 همراه بانك ملي
 

مشتري گرامي ضمن سپاس از انتخاب همراه بانك ملي  براي انجام امور بانكي خود، به اطلاع مي رساند جهت استفاده بهينه از اين سامانه قبل از استفاده فايل راهنما را كاملا مطالعه نماييد .

توجه: به منظور پرهيز از ارجاع مشتريان بانک به  شعب و جهت پوشش هر چه فراگير تر مشتريان ضمن رعايت جوانب امنيتي سامانه ، جهت ثبت نامِ  مشتريان استفاده کننده از سامانه ، از رمز حساب که در سرويسهاي تلفني نیز قابل استفاده مي باشد ، کمک گرفته شده است. 

خدمات در حال انجام همراه بانك ملي نسخه جدید

(جهت انجام کلیه عملیات انتقال وجه، خرید شارژ و پرداخت، به شعبه خود مراجعه کرده و فرم فعال سازی و احراز هویت را تکمیل فرمائید.)

  • مشاهده مانده حساب
  • مشاهده گردش حساب
  • انتقال به حساب دیگران(سیبا)
  • انتقال وجه بین بانکی(پایا)
  • پرداخت اقساط تسهیلات
  • استعلام چک
  • تعیین مبلغ چک
  • انتقال وجه بين حسابهاي داراي يك شماره مشتري
  • پرداخت قبض
  • خريد شارژ سيم كارت
  • دريافت اطلاعات شارژ سيم كارت
  • نرخ ارز
  • مانده کارت شتابی
  • اطلاعات سه شارژ آخر
  • اعلام مفقودی کارت

 دانلود برنامه
 

 

برنامه همراه بانک بروی تمام گوشی هایی که قابلیت نصب و اجرای برنامه های جاوا را داشته باشند، قابل نصب و اجرا است (بجز موارد استثنایی که برخی از آنها در ادامه لیست شده اند). علاوه بر این، نسخه ویژه  ای از برنامه همراه بانک برای گوشی های با سیستم عامل اندروید فراهم شده است که این نسخه، بروی تمامی گوشی هایی که دارای این سیستم عامل میباشند قابل نصب و اجرا است. در حال حاضر چهار فایل نصب برای برنامه همراه بانک موجود است:

•    دو فایل با پسوند jar: این فایلها جهت نصب برنامه بروی تمام گوشی هایی که از نصب و اجرای برنامه های جاوا پشتیبانی میکنند تهیه شده است. این گوشی ها شامل گوشی های Nokia، Sony Ericsson، Motorola، Samsung، IMate، HTC و غیره میباشند. از این دو فایل، یکی برای نصب برنامه بروی گوشیهای با صفحه نمایش لمسی و فایل دوم برای نصب برنامه بروی سایر گوشیها میباشد.

•    فایل با پسوند jad: برخی از انواع گوشی ها (عموما گوشی های Samsung) جهت نصب برنامه، علاوه بر فایل jar، به این فایل نیز نیاز دارند که طبق روش خاص نصب هر گوشی، باید به گوشی انتقال داده شده و در عملیات نصب مورد استفاده قرار گیرد.

•    فایل با پسوند apk: این فایل برای نصب برنامه بروی گوشی های با سیستم عامل اندروید تهیه شده است.


نصب و اجرای برنامه همراه بانک بروی گوشی های پشتیبانی کننده از جاوا:
برای نصب برنامه همراه بانک، لازم است فایل یا فایلهای مناسب از لیست فوق از کامپیوتر به گوشی همراه انتقال داده شوند که معمولا بسته به نوع گوشی، از روشهای Bluetooth یا کابل USB برای انتقال دادن فایلها استفاده میشود. برخی از انواع گوشی ها نیز دارای برنامه های خاص جهت انتقال با کابل USB هستند که معمولا این برنامه ها همراه با گوشی ارائه میشوند. پس از انتقال فایل یا فایلهای مناسب، برنامه باید نصب گردد. در صورت استفاده از کابل USB برای انتقال فایل، پس از کپی شدن فایل در گوشی، در اکثر گوشی ها با کلیک نمودن بروی فایل انتقال یافته، گوشی وارد حالت نصب برنامه میشود و از کاربر اجازه نصب برنامه را میخواهد که در این حالت لازم است ضمن تایید نصب، با توجه به پیامهای نمایش داده شده در مرحله نصب برنامه، عملیات نصب برنامه انجام گیرد.
در صورت انتقال برنامه با روش Bluetooth، در برخی از انواع گوشی ها بطور خودکار پس از خاتمه انتقال فایل، گوشی وارد مرحله نصب برنامه میگردد. در دسته دیگری از انواع گوشی ها، پس از خاتمه عمل انتقال با Bluetooth، فایل منتقل شده در صندوق پیامهای گوشی قرار میگیرد که در این حالت لازم است پس از ورود به صندوق پیامهای گوشی، پیام حاوی فایل انتقال یافته باز شود. با باز نمودن پیام حاوی فایل، گوشی وارد مرحله نصب برنامه میشود.
در هنگام نصب برنامه همراه بانک بروی گوشی همراه، در اکثر گوشی ها پیامهایی به کاربر نمایش داده میشوند که از کاربر تاییدهایی مبنی بر اجازه برنامه برای ارسال و دریافت SMS و موارد دیگر را اخذ میکنند که جهت نصب صحیح برنامه همراه بانک، لازم است به کلیه این پیامها پاسخ مثبت داده شود. پس از تکمیل نصب برنامه همراه بانک، این برنامه به لیست برنامه های موجود بروی گوشی اضافه میشود و در اکثر گوشی ها با کلیک نمودن بروی آن در این لیست، برنامه همراه بانک اجرا میشود.
در صورتی که نحوه نصب و اجرای برنامه همراه بانک بروی گوشی خاصی با روشهای فوق متفاوت باشد، توصیه میشود جهت نصب و اجرای برنامه، به راهنمای گوشی همراه خود مراجعه نمایید.
برخی از موارد خاص و استثنای گوشی هایی که برنامه همراه بانک بروی آنها قابل نصب یا اجرا نیست یا دارای روش نصب و اجرای خاص خود میباشد به شرح زیر هستند:

•    برنامه همراه بانک بروی گوشی های Motorola V3i و Motorola L6 به دلیل قدیمی بودن و کندی بیش از حد این گوشی ها قابل اجرا نیست.

•    برنامه همراه بانک بروی گوشی های قدیمی که قابلیت نصب برنامه های جاوا را داشته باشند ولی قابلیت ارسال و دریافت SMS از داخل برنامه را نداشته باشند قابل نصب نیست. (به عنوان نمونه گوشی IMate JAM)

•    برنامه همراه بانک بروی گوشی های Windows Mobile Smartphone (مانند IMate SP5، IMate SPL و IMate Smartflip) قابل نصب نیست.

•    بروی سایر گوشی هایی که از سیستم عامل Windows استفاده میکنند، برنامه همراه بانک از داخل برنامه Midlet Manager اجرا میشود و برای اجرای صحیح برنامه همراه بانک، نیاز به نصب یا بروز رسانی برنامه Midlet Manager بروی این گوشی ها میباشد. نحوه انجام این کار در ادامه شرح داده خواهد شد.

•    گوشی های Samsung هر یک دارای روش نصب پیچیده ای مخصوص به خود میباشند و معمولا برای نصب برنامه بروی این گوشی ها، علاوه بر فایل jar، نیاز به فایل jad نیز میباشد.


نصب و اجرای برنامه همراه بانک بروی گوشی های با سیستم عامل Windows  Mobile:

•    قبل از هر چیز، از کلیه اطلاعات گوشی همراه خود یک نسخه پشتیبان بروی کامپیوتر تهیه کنید.

• اگر سیستم عامل گوشی شما Windows Mobile 6.1 یا بالاتر است، فایل Intent_MIDlet_Manager_11.1.7.1036.cab و در غیر این صورت فایل Intent_MIDlet_Manager_11.1.7.1034.cab را فقط با استفاده از برنامه Active Synch از کامپیوتر به گوشی همراه انتقال دهید (برای انتقال این فایل از روشهای دیگر مانند Bluetooth استفاده نکنید و نام این فایل را قبل و بعد از انتقال دادن آن تغییر ندهید)

•    پس از انتقال فایل فوق، با کلیک کردن بروی این فایل، آنرا نصب نمایید. اگر در هنگام نصب این برنامه از شما سوال شد که آیا این برنامه بروی Device نصب شود یا بروی Internal Storage، در پاسخ به این سوال گزینه Device را انتخاب نمایید.

•    با استفاده از Bluetooth یا برنامه Active Synch، فایل برنامه همراه بانک (فایل .jar) را به گوشی همراه انتقال دهید.

•    با کلیک کردن بروی فایل برنامه همراه بانک در گوشی همراه، برنامه را نصب کنید.

•    پس از نصب برنامه همراه بانک، بروی آیکون برنامه همراه بانک کلیک کنید تا اجرا شود.

•    در اولین مرتبه اجرای برنامه، از شما پرسیده میشود که آیا به این برنامه اجازه دریافت SMS میدهید یا خیر؟ به این سوال پاسخ مثبت دهید.

•    به علت اشکال موجود در سیستم عامل Windows، در ابتدای اجرای برنامه، پیامهای دریافتی از سیستم هم در برنامه همراه بانک و هم در صندوق پیامها گوشی دریافت میشوند (توجه شود که چون این پیامها رمز شده اند، پیامهای دریافت شده در صندوق پیامها گوشی قابل خواندن نیستند). این مشکل با دریافت اولین SMS عادی توسط گوشی همراه برطرف خواهد شد.

•    برای دفعات بعدی اجرای برنامه همراه بانک، ابتدا برنامه Midlet Manager را از داخل لیست برنامه های Windows اجرا نموده و سپس در برنامه Midlet Manager، با کلیک کردن بروی آیکون برنامه همراه بانک آنرا اجرا نمایید.


نصب و اجرای برنامه همراه بانک بروی گوشی های با سیستم عامل اندروید:
برای نصب برنامه همراه بانک بروی گوشی های با سیستم عامل اندروید، از یکی از دو روش زیر استفاده میشود:
1.    اتصال گوشی به کامپیوتر با کابل مخصوص آن و سپس انتقال فایل با پسوند apk به گوشی و سپس نصب برنامه با لمس کردن فایل apk منتقل شده به گوشی.
2.    اتصال گوشی به کامپیوتر با کابل مخصوص آن و سپس نصب فایل با پسوند apk توسط برنامه های کمکی ارائه شده همراه با گوشی. به عنوان نمونه، برای نصب برنامه با این روش بروی گوشی های HTC، میتوان از برنامه HTC Synch استفاده نمود.

پس از نصب برنامه با یکی از دو روش فوق، این برنامه به لیست برنامه های موجود بروی گوشی اضافه میشود و با لمس کردن آیکون برنامه همراه بانک، این برنامه اجرا میشود.
نکته: در برخی گوشی های با سیستم عامل اندروید (به عنموان نمونه برخی گوشیهای Samsung Galaxy)، به دلیل وجود نقص در گوشی، SMSهای دریافت شده توسط برنامه همراه بانک، هم در برنامه همراه بانک و هم در صندوق پیامهای گوشی قرار میگیرند و به علت رمز شده بودن SMSها، SMSهای قرار گرفته در صندوق پیامهای گوشی قابل خواندن نیستند. این نقیصه مربوط به گوشی بوده و در برخی موارد با بروز کردن نسخه سیستم عامل، برطرف میگردد.


 

فايل راهنما

فايل مربوط به گوشي هاي نوكيا و گوشي هاي داراي سيستم عامل (jar)

فایل مربوط به گوشی های موتورولا و سامسونگ (jad)

فایل مربوط به سیستم عامل آندروئید

فایل مربوط به گوشی های لمسی (jar)

 

(Windows Mobile) Midlet Manager11.1.7.1036 فایل مربوط به

(Windows Mobile) Midlet Manager11.1.7.1034 فایل مربوط به

سوالات متداول

 نکات ایمنی
 
به منظور استفاده مناسب و ایمن از سامانه همراه بانک ملی، به نکات زیر توجه فرمایید:

•    نرم افزار همراه بانک ملی را تنها از طریق مراجعه به وب سایت اینترنتی بانک ملی ایران www.bmi.ir دریافت نمایید.

•    به هیچ عنوان نرم افزار را از روش های دیگر نظیر بلوتوث (Bluetooth)، اینفرارد (Infrared)، سایر سایتهای اینترنتی، پست الکترونیک و ... دریافت ننمایید.

•    به هیچ وجه رمزهای خود (رمز حساب، رمز اول و دوم کارت و رمز ورود به نرم افزار همراه بانک) را در اختیار دیگران قرار نداده و آنها را بروی گوشی تلفن همراه خود ذخیره ننمایید. همچنین به منظور افزایش امنیت سامانه، لازم است رمز های خود را بصورت دوره ای تغییر دهید.

•    جهت افزایش ضریب امنیت و کارایی سامانه، بصورت دوره ای از طریق گزینه بازگشت به تنظیمات اولیه، تنظیمات برنامه را به حالت اولیه بازگردانید .توجه داشته باشید این عمل موجب از بین رفتن پیامهای دریافت شده موجود در صندوق پیامها و نیز اطلاعات ثبت نام حسابها و سرویس های یکطرفه می گردد، به همین علت می باید پس از انجام این عمل، حسابها و سرویس های یک طرفه خود را بروز رسانی نمایید.

•    پیامهای دریافتی سامانه همراه بانک که در صندوق پیامهای برنامه قرار می گیرند را پس از خواندن، حذف نمایید.

•    در مواردي كه به دلایل خارج از کنترل بانک (مانند اشکال در شبکه مخابراتی) سیستم همراه بانک قادر به سرویس دهی نباشد، مسئولیتی متوجه بانک نمیباشد.

•    جهت استفاده از سرویسهای مالی سامانه همراه بانک (شامل انتقال وجه به حساب دیگران، انتقال وجه بین بانکی، پرداخت اقساط تسهیلات، پرداخت قبض با حساب، خرید شارژ سیم کارت با حساب و تعیین مبلغ چک)، به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم فعال سازی همراه بانک اقدام نمایید. لازم به ذکر است برای استفاده از سایر سرویسهای سامانه همراه بانک، نیازی به تکمیل فرم فعال سازی در شعب بانک نیست.

•    فعال سازی سرویسهای مالی همراه بانک، یک روز پس درخواست متقاضی در شعبه اعمال میگردد. اگر متقاضی فقط دارای یک حساب در بانک ملی ایران باشد، عمل فعال سازی فقط برای همان حساب متقاضی انجام خواهد شد. اگر متقاضی دارای چند حساب با شماره مشتری یکسان در بانک ملی ایران باشد، عمل فعال سازی برای کلیه حسابهای متقاضی انجام خواهد شد. اگر متقاضی دارای چند حساب با شماره مشتریهای متفاوت در بانک ملی باشد، عمل فعال سازی فقط برای حساب معرفی شده در فرم فعال سازی و حسابهایی از متقاضی انجام خواهد شد که شماره مشتری آنها با شماره مشتری حساب معرفی شده در فرم فعال سازی یکسان باشد. متقاضیانی که دارای چند حساب با شماره مشتریهای متفاوت در بانک ملی هستند، در هر زمان میتوانند فقط حسابهای مربوط به یک شماره مشتری را برای یک شماره سیم کارت فعال نمایند. این دسته از مشتریان، اگر بخواهند حسابهای مربوط به شماره های مشتری دیگر خود را در سامانه همراه بانک فعال نمایند، باید به ازای هر شماره مشتری از یک سیم کارت جداگانه استفاده نموده و فرم فعال سازی مربوطه را در شعب بانک ملی ایران تکمیل نمایند.

•    جهت غیر فعال سازی سرویسهای مالی سامانه همراه بانک، به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم غیر فعال سازی همراه بانک اقدام نمایید. عمل غیر فعال سازی یک روز پس از ارائه درخواست در شعبه اعمال میگردد. همچنین برای غیر فعال سازی، میتوانید یک پیامک که از چپ به راست حاوی شماره حساب و رمز حساب میباشد را از طریق هر تلفن همراهی به شماره 200044 ارسال نمایید. در این حالت عمل غیر فعال سازی در همان لحظه انجام شده و در صورت موفق بودن عمل غیر فعال سازی، پیامکی مبتنی بر تایید عمل غیر فعال سازی بروی گوشی ارسال کننده پیامک دریافت خواهید نمود.

•    در صورت مفقود شدن یا سرقت گوشی و یا سیم کارت تلفن همراه، بلافاصله رمز دوم کارت خود را با استفاده از یک دستگاه خود پرداز بانک ملی ایران و رمز حساب خود را با استفاده از سیستم تلفن بانک ملی تغییر دهید و سیم کارت خود را از طریق مراجعه به اپراتور تلفن همراه، غیر فعال نمایید. همچنین اگر قبلا فرم فعال سازی همراه بانک را در شعبه بانک تکمیل نموده اید، با ارسال یک پیامک حاوی شماره حساب و رمز حساب به شماره 200044، سرویسهای مالی همراه بانک خود را غیر فعال نمایید.

 

رضایی پور بازدید : 2266 2012/03/01 نظرات (0)
سامانه همراه بانک مسکن  
 
 

 بانک مسکن به منظور گسترش حوزه‌ی بهره‌مندی از خدمات بانکی این امکان را فراهم نموده است که شما از طریق تلفن همراه خود بتوانید علاوه بر کاهش قابل ملاحظه‌ی هزینه‌های عملیات بانکی به سهولت در هر زمان و مکانی از این خدمات استفاده نمایید.

مزایا و ویژگی‌های همراه بانک مسکن

1-اطلاع از مانده حساب  

2-انتقال وجه به حساب های خود و یا دیگران

3-پرداخت قبوض آب ، برق ، گاز ، تلفن ثابت ، تلفن همراه و عوارض شهرداری

4-پرداخت اقساط تسهیلات بانک مسکن

5-اطلاع از سه گردش آخر حساب

6-درخواست ارسال صورتحساب به پست الکترونیکی ( email)

7- درخواست مسدود نمودن کارت

8-اخذ مانده و پرداخت قبوض و خرید شارژ توسط کلیه کارتهای شتابی سایر بانکها

نحوه استفاده از همراه بانک مسکن

1 – برای استفاده از کلیه خدمات همراه بانک مسکن باید حساب بانکی مبتنی بر کارت بانک مسکن (مسکن کارت) داشته باشید.

ضمناً امکان اخذ مانده ، پرداخت قبوض برای کلیه کارت های شتابی سایر بانک ها میسر می باشد.

2 – برای هر کارت خود ‌باید رمز دوم تعیین نمایید. بدین منظور لازم است برای مسکن کارت های خود به خودپرداز‌های بانک مسکن مراجعه و از طریق منوی تغییر رمز و سپس با انتخاب گزینه «تخصیص یا تغییر رمز دوم» ، رمز دلخواه خود را (5 الی 12 رقم) ثبت نمائید.

3 - نرم افزار همراه بانک را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید.

روش‌های دریافت نرم افزار همراه بانک :

الف - دریافت نرم افزار از شعب از طریق سیستم Bluetooth

ب - دریافت نرم افزار از طریق مراجعه به وب سایت بانک مسکن و انتخاب گزینه بانکداری الکترونیک و سپس انتخاب سامانه همراه بانک مسکن از منوی سامانه‌ها و Download نرم افزار از صفحه مربوطه و انتقال آن به گوشی تلفن همراه از طریق کابل ارتباطی گوشی.

انواع نسخه های نرم افزار همراه بانک

درحال حاضر این برنامه در 2 نسخه تهیه شده است :

1-نسخه جاوا که برروی اکثر گوشی های متداول که سازگار با استانداراد MIDP 2.0 می باشند قابل نصب می باشد . فایلهای اصلی
 نرم افزار در این نسخه عبارتنداز :
Maskan_Java_MPS.Jad و Maskan_Java_MPS.Jar که باید به گوشی انتقال یابد.

توجه : اگر فایل فشرده Maskan_Java_MPS.Zip را Download کرده اید، ابتدا آن را از حالت فشرده خارج کرده و 2 فایل ذکر شده را به گوشی انتقال دهید.

2-نسخه آندورید که مختص گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل Google Android می باشد.

فایل اصلی این نسخه عبارتست از : Maskan_Android_MPS.apk

توجه : اگر فایل فشرده Maskan_Android_MPS.zip را Download کرده اید، ابتدا آن را از حالت فشرده خارج کرده و فایل Maskan_Android_MPS.apk را به گوشی انتقال دهید.

نکته : جهت اطلاع از سازگاری گوشی خود با هریک از استانداردهای فوق می توانید به دفترچه راهنمای گوشی و یا به سایت های اینترنتی معتبر نظیر www.gsmarena.com یا www.gsm.ir مراجعه نمایید.

ضمناً راهنمای نصب و نحوه استفاده از نرم افزار به صورت فایل pdf از طریق صفحه سامانه همراه بانک در وب سایت بانک قابل Download می باشد.

روش نصب نرم‌افزار همراه بانک:

1 - برحسب سازگاری گوشی با یکی از نسخه های جاوا یا آندروید ، فایل یا فایل های نصب را به گوشی منتقل کرده و عملیات نصب را آغاز نمایید.

2 - در هنگام نصب برنامه ، یک رمز دلخواه جهت ورود به نرم افزار درخواست می‌گردد و سپس عملیات تبادل رمز‌های سیستمی صورت گرفته تا محیطی امن و مطمئن برای ارسال و دریافت پیام‌های شما فراهم شود.

3 –مشخصات کارت های خود را (مطابق راهنمای نصب و استفاده) به نرم افزار تلفن همراه معرفی نمائید.

4 - پس از اضافه نمودن مشخصات هر کارت و دریافت پیام تائید آن ، فهرستی از امکانات و خدمات آن کارت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

5-خدمات «اعلام مانده» ، «اعلام سه گردش آخر حساب»، «صورت وضعیت تسهیلات»، «ارسال صورتحساب به email»، «پرداخت قبوض» ،  «خرید شارژ سیم کارت های اعتباری» و «درخواست مسدود کردن کارت» جزء خدمات عمومی می‌باشند و بدون نیاز به ثبت نام در شعب و تنها با نصب نرم افزار روی گوشی تلفن همراه قابل استفاده می باشند.

6 - برای بهره‌مندی‌ از خدمات ویژه همراه بانک مسکن یعنی «انتقال وجه» و «پرداخت اقساط تسهیلات» باید به یکی از شعب بانک مراجعه و فرم درخواست را تکمیل نمایید.

چگونه از امکانات همراه بانک استفاده کنیم؟

1-مانده حساب

با انتخاب این گزینه و وارد نمودن رمز دوم کارت از مانده موجودی حساب کارتی خود اطلاع می یابید.

2-انتقال وجه به کارت

در صورتی‌که بخواهید بین حساب های کارتی خود و یا به مسکن کارت سایر افراد ، وجهی را انتقال دهید باید گزینه انتقال وجه به کارت را انتخاب و با وارد نمودن شماره کارت مقصد ، مبلغ مورد نظر و سپس رمز دوم کارت خود ، مشخصات دارنده کارت مقصد نمایش داده شده و پس از تائید ، عملیات انتقال وجه انجام می پذیرد و در پایان سیستم  پیغامی مبنی بر  موفقیت انجام تراکنش همراه با کد پیگیری و یا عدم موفقیت را نمایش خواهد داد.

3-پرداخت قبض

چنانچه بخواهید قبوض آب ، برق ، گاز ، تلفن ثابت، تلفن همراه و یا عوارض شهرداری خود را پرداخت نمائید ، گزینه «پرداخت قبض» را انتخاب نموده و شناسه قبض و شناسه پرداخت و پس از آن رمز دوم کارت خود را وارد نمایید. سپس سیستم پیامی حاوی مشخصات قبض و مبلغ آن را که از روی شناسه قبض و شناسه پرداخت استخراج می نماید را نمایش می‌دهد که در صورت صحت آن ، گزینه تائید را انتخاب نمائید. در پایان سیستم پیغامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات پرداخت به همراه کد پیگیری و یا عدم موفقیت تراکنش نمایش داده خواهد شد.

4-پرداخت قسط

یکی از مهمترین خدمات همراه بانک مسکن ، امکان پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی از بانک مسکن می باشد. شما می توانید با انتخاب این گزینه ، ابتدا شماره کارت قسط خود را وارد نمایید. سپس سیستم آخرین صورت وضعیت تسهیلات به همراه مبلغ قسط با امکان تغییر مبلغ پرداختی را جهت تایید برای شما نمایش می‌دهد که پس از وارد نمودن رمز دوم کارت خود (کارت مبدا)، درخواست انجام عملیات پرداخت قسط به سیستم ارسال و در پایان پیامی مبنی بر موفقیت عملیات به همراه کد پیگیری و یا عدم موفقیت برای شما نمایش داده خواهد شد.

*در صورتی‌که قبلاً نسبت به معرفی کارت یا کارت‌های تسهیلات در نرم‌افزار سیستم شعبه اقدام کرده باشید پس از انتخاب گزینه پرداخت قسط ، فهرست کارت‌های تسهیلات برای انتخاب شما  ظاهر خواهد شد.

*پرداخت قسط سایرین نیز با استفاده از همین روش امکان‌پذیر می‌باشد.

*چنانچه کارت تسهیلات را مانند یک کارت مستقل به سیستم معرفی نموده باشید منوی خدمات آن به این صورت خواهد بود:

1-سه گردش آخر، 2-صورت وضعیت، 3- مسدود کردن کارت ، 4-عدم تخصیص

توجه: برای معرفی کارت تسهیلات به‌عنوان یک کارت مستقل نیاز به رمز دوم کارت بوده که از طریق شعبه افتتاح کننده حساب تسهیلات قابل اخذ می‌باشد. 

5-سه گردش آخر حساب

با استفاده از این گزینه و وارد نمودن رمز دوم کارت، سیستم اطلاعات سه گردش آخر حساب شما را بر روی تلفن همراه نمایش خواهد داد.

 

رضایی پور بازدید : 1581 2012/03/01 نظرات (0)

سامانه SOD بانک رفاه arm_bank_refah

 

 

 

استفاده از خدمات SOD از طریق ارسال پیام مناسب حاوی درخواست مشتری از طریق SMS به سیستم مرکزی SOD صورت می‌پذیرد که به این منظور ابتدا می‌بایست نسبت به فعال نمودن سرویس مذکور از طریق تلفن همراه با ارسال پیام ذیل به یکی از شماره تلفن های 300066، 09121403360، 09123063120، 09123437660 اقدام نمود.
شماره تلفن همراه مشتری ٭ m ٭ رمز تلفنبانک ٭شماره حساب مشتری
سپس درخواست خود را از طریق یکی از کدهای مورد درخواست بشرح ذیل به مرکز سامانه مذکور بفرستید
کد درخواست ٭ رمز تلفنبانک ٭ شماره حساب مشتری کدهای درخواست عبارتند از:




B = ارسال آخرین مانده موجودی حساب T = ارسال سه گردش آخر حساب C = ارسال وضعیت برگ چک مورد نظر F = در خواست 25 گردش آخر حساب بر روی فاکس H = ارسال راهنمای استفاده از سیستم E = ارسال 25 گردش آخر حساب بر روی email
دریافت راهنمای نصب و استفاده

 
   
 
 

پرداخت قبوض از طریق تلفن همراه

با استفاده از نرم افزار S.O.D و انتخاب منوی  پرداخت قبوض ( Bill Payment ) شماره شناسایی قبض و شماره پرداخت قبض مورد نظر خود را وارد نماید. به عنوان مثال : شماره شناسنامه قبض (3384979000140) شماره شناسایی پرداخت (4160453)

پس از وارد نمودن شماره شناسایی قبض و شماره پرداخت، سیستم پس از کنترل و اطمینان از صحت آن مشخصات قبض مورد نظر را جهت کنترل نهائی به مشتری ارائه می نماید. به عنوان مثال : شماره پرونده ( 33849790)، کد شرکت صادر کننده قبض (001)، نوع قبض (تلفن)‌، مبلغ قبض (41000)، سال (6)، دوره (4)

سیستم گوشی موبایل قبل از ارسال خودکار SMS، تایید اجرای عملیات را از مشتری سوال خواهد کرد. شکل روبرو یک نمونه از این فرایند را نشان می دهد.

پس از تایید عملیات هنگامی که ارسال با موفقیت انجام پذیرفت پیغام ارسال (Send ) صادر می شود و در غیر این صورت پیغام خطا نمایش داده می شود. ضمناً به منظور حفظ امنیت، هیچ کدام از پیام های ارسال شده در گوشی موبایل ( در شاخه Send items ) ذخیره نمی شوند.

   
 
 
 
 

 

رضایی پور بازدید : 952 2012/03/01 نظرات (0)

برنامه كاربردی موبایل بانك پارسیان (Parsian Mobile Banking (PMB ، گام جدیدی در جهت دستیابی به اهداف بانك در زمینه بانكداری موبایل (Mobile Banking) و ارائه خدمات اطلاع رسانی نوین به مشتریان می باشد.

این برنامه كه قابل نصب روی كلیه گوشی های موبایل در برگیرنده فن آوری جاوا و همچنین گوشی های با سیستم عامل Android می باشد، به منظور رفاه و آسایش بیشتر مشتریان در استفاده از خدمات سیستم پرسش و پاسخ بانك پارسیان (SOD) در نظر گرفته شده است. به این ترتیب كه مشتری با دریافت نسخه جاوا 2.1.001برنامه PMB  یا نسخه Android 3.1.1 و نصب آن روی گوشی موبایل خود ، می تواند بدون نیاز به ارسال پیامهای كوتاه تقاضا به صورت دستی و تنها با انتخاب منوی مربوطه از روی گوشی خود ، از كلیه خدمات خاص و عام سیستم PMB استفاده نموده و از جزئیات فعالیتهای بانكی حساب خود بدون نیاز به مراجعه به شعبه مطلع گردد. همچنین امکان تبادل اطلاعات در بستر GPRS هم فراهم شده است.

در نگارشهای بعدی برنامه همراه بانک پارسیان امکانات بیشتری پیش بینی شده است.

    

راهنمای كاربر استفاده از برنامه PMB

 

تذکر: جهت نصب نسخه جدید ابتدا لازم به حذف نسخه قبل از گوشی می باشد


لازم به ذكر است كه خدمات PMB بانك پارسیان در تمام ایام هفته به صورت 24 ساعته فعال بوده و مشتریان جهت استفاده از سرویسهای خاص انتقال وجه و پرداخت قبض می بایست به شعب بانک پارسیان مراجه نموده و فرم درخواست انتقال وجه همراه بانک پارسیان را تکمیل نمایند.

 

رضایی پور بازدید : 1448 2012/03/01 نظرات (0)
بانكداري الكترونيكي
 
موبايل بانك
موبايل بانك"موبايل بانك" يكي از خدمات بانكداري الكترونيكي بانك اقتصاد نوين است كه از طريق تلفن همراه به مشتريان بانك ارائه مي‌شود. با بكارگيري خدمات "موبايل بانك" مشتريان بانك اقتصاد نوين مي‌توانند بصورت شبانه‌روزي و با استفاده از تنها يك گوشي تلفن همراه، به اطلاعات حساب بانكي خود دسترسي يافته، به كارت/حساب ديگري در بانك اقتصاد نوين پول انتقال داده و از طريق "موبايل بانك" هزينه قبض‌هاي خدمات شهري مثل آب، برق و تلفن را پرداخت نمايند.
براي استفاده از "موبايل بانك" به امكانات زير نياز داريد:
  • يك گوشي تلفن همراه
  • يك حساب بانكي نزد بانك اقتصاد نوين به همراه كارت بانكي مرتبط با حساب
  • برنامه نرم‌افزاري "موبايل بانك"، كه بايد روي گوشي تلفن همراه شما نصب شود

پس از نصب و راه‌اندازي نرم‌افزار "موبايل بانك" بر روي گوشي تلفن همراه‌تان شما مي‌توانيد در هر زمان از شبانه‌روز:

  • از موجودي حساب خود مطلع شويد
  • هزينه قبض‌هاي خدمات شهري خود (مثل آب، برق، تلفن، ...) را پرداخت نماييد
  • از كارت بانكي‌تان به كارت بانكي ديگر مشتريان بانك اقتصاد نوين وجه انتقال دهيد
  • سه گردش نهائي حساب خود را ببينيد
براي دريافت و نصب نرم‌افزار "موبايل بانك" بر روي گوشي تلفن همراه‌تان مي‌توانيد به يكي از دو روش زير عمل كنيد:

1- دريافت برنامه موبايل بانك از طريق شبكه اينترنت: براي دريافت برنامه مورد نياز ابتدا به وب سايت سامانه بانكداري همراه بانك اقتصاد نوين كه به همين منظور آماده شده مراجعه كنيد.
پس از قرار گرفتن نرم‌افزار در رايانه‌تان، آن را از طريق كابل ارتباطي با گوشي همراه (يا هر وسيله ديگري كه با كمك آن مي‌توانيد داده و اطلاعات بر روي گوشي منتقل نماييد) به روي گوشي منتقل نماييد.

2- دريافت برنامه "موبايل بانك" از طريق Bluetooth و در محل شعبه‌هاي بانك اقتصاد نوين: براي تسهيل دريافت نرم‌افزار "موبايل بانك"، بانك اقتصاد نوين در محل بعضي از شعبه‌هاي خود اقدام به نصب ميزبان‌هاي Bluetooth نموده است. به اين ترتيب شما در هنگام حضور در محل اين شعبه‌ها، با روشن كردن امكان Bluetooth گوشي همراه خود مي‌توانيد نرم‌افزار "موبايل بانك" را با اتصال به ميزبان مذكور دريافت نماييد تمام شعب بانك اقتصاد نوين به تجهيزات  Bluetooth Server مجهز هستنند.

 

 

پس از قرار گرفتن نرم‌افزار "موبايل بانك" بر روي گوش تلفن همراه شما، اين برنامه يا در قالب يك پيام كوتاه در بخش پيام كوتاه‌هاي گوشي شما (Message Inbox) قرار مي‌گيرد يا بصورت يك برنامه كاربردي در قسمت Application يا File Manager ظاهر مي‌شود. در هر يك از دو حالت فوق شما مي‌توانيد با انتخاب پيام يا برنامه كاربردي ظاهر شده، اقدام به نصب نرم‌افزار بر روي گوشي تلفن همراه خود بنماييد.
پس از نصب موفقيت‌آميز برنامه، جهت يادگيري نحوه كار با آن و انجام تنظيمات اوليه، لازم است تا مطابق راهنمايي‌هاي انجام گرفته در "راهنماي كاربري نرم‌افزار موبايل بانك" عمل نماييد.

در صورت بروز هرگونه مشكل در نصب نرم‌افزار و استفاده از خدمات "موبايل بانك"

با مركز 24 ساعته ارتباطات نوين از طريق شماره تلفن 48031000 تماس حاصل فرماييد.

 
    راهنماي استفاده از موبايل بانك نوين
  راهنماي دريافت رمز دوم كارت
 
     

نكات
 
موبايل بانك

نكاتي كه قبل از شروع به استفاده از "موبايل بانك" بايد بدانيد:

  • براي استفاده از "موبايل بانك" گوشي تلفن همراه شما بايد امكان نصب برنامه جاوا (Java) را داشته باشد
  • براي انتقال نرم‌افزار موبايل بانك بر روي گوشي تلفن همراه‌تان گوشي شما بايد يكي از امكانات انتقال اطلاعات زير را دارا باشد:
  • انتقال اطلاعات از طريق كابل USB (جهت دريافت نرم‌افزار از وب سايت سامانه بانكداري همراه بانك اقتصاد نوين)
  • ارتباط از طريق Bluetooth (جهت دريافت نرم‌افزار در محل شعبه‌هاي مجهز به ميزبان‌هاي Bluetooth يا دريافت از گوشي تلفن همراه ديگر)
  • ارتباط از طريق Infrared (جهت دريافت نرم‌افزار از گوشي تلفن همراه ديگر)
  • امكان استفاده از "موبايل بانك" براي اكثر گوشي‌هاي تلفن همراه موجود در بازار فراهم شده. جهت كسب اطمينان از اينكه نرم‌افزار موبايل بانك براي گوشي تلفن همراه شما نيز در دسترس مي‌باشد مي‌توانيد با مراجعه به وب سايت سامانه بانكداري همراه بانك اقتصاد نوين از اين امر اطمينان حاصل كنيد. 
  • اگر گوشي تلفن همراه شما در فهرست گوشي‌هايي كه نرم‌افزار موبايل بانك براي آنها آماده شده وجود ندارد، لطفا ابتدا برنامه عمومي آماده شده براي گوشي‌هاي متفرقه را بر روي تلفن همراه خود نصب نماييد. در صورتي كه اين نسخه از نرم‌افزار نيز بر روي گوشي شما با موفقيت نصب نشد، لطفا در موقعيت ديگري مجددا وب سايت سامانه بانكداري همراه بانك اقتصاد نوين را كنترل فرماييد. برنامه‌هاي سازگار با ساير گوشي‌ها مرتبا به مجموعه فعلي اضافه مي‌شوند و بسيار احتمال دارد در مراجعه بعدي نرم‌افزار مناسب براي گوشي تلفن همراه شما در وب سايت اضافه شده باشد.
  • در صورت تغيير شماره موبايل‌تان لازم است تا اين امر را به يكي از شعبه‌هاي بانك اقتصاد نوين اعلام نماييد تا تنظيمات لازم از سوي بانك براي استفاده شما از خدمات "موبايل بانك" با شماره جديد مجددا صورت گيرد.
  • در حال حاضر انتقال وجه با استفاده از خدمات "موبايل بانك" بين حساب‌هاي بانك اقتصاد نوين روزانه تا سقف 30,000,000 ريال ممكن مي‌باشد.

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سایت اختصاصی روستای نوده ی خورگام-رودبار زیتون این سایت در سازمان ساماندهی سایتهای ایرانی وزارت فرهنگ ثبت شده است از کسانی که مایل به همکاری میباشند دعوت به همکاری میکند این سایت وابسته به هیچ حزب یا گروهی نیست این سایت فقط به واسطه علاقه ما به روستای نوده طراحی شده فقط نوده خورگام نوده عمارلو نوده بهشت کوچک من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیه
    نظر شما در مورد کلیات وبلاگ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1017
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 2426
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 234
  • بازدید امروز : 518
  • باردید دیروز : 984
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 5,219
  • بازدید ماه : 16,751
  • بازدید سال : 160,917
  • بازدید کلی : 4,256,447
  • کدهای اختصاصی