loading...
عکس- دانلودنرم افزار روز
آخرین ارسال های انجمن
رضایی پور بازدید : 990 2012/05/04 نظرات (0)
 
 
 
 
محققان ایتالیایی و المانی موفق شدند خونی را در یك جسد مومیایی كشف كنند كه قدمت ان به پنج هزار و 300 سال می رسد
كشف جديدي درباره
 
 
اوتسي موميايي 5300 ساله كوههاي آلپ و كهن ترين موميايي طبيعي يافت شده در اروپاست كه دانشمندان به تازگي با استفاده از تكنولوژي هاي جديد و آزمايش نمونه خون آن، به نتايج جديدي رسيده اند.
 
آشنایی با پدیده الماس‌های خونین/ تصاویر
 
 
الماس یکی از محبوب ترین سنگ‌های موجود در دل زمین است و جذابیت آن برای انسان‌ها به اندازه‌ای است که شاید هر بهایی برای خریداری آنها پرداخته شود.
 
تصاویری از گرم‌ترین و سردترین سیاره‌ها
 
 
درحالی که طی 50 سال گذشته تلسکوپهای ما روی زمین مجهزتر شده، اطلاعات بهتری درباره همسایگان کیهانی خود به دست آورده ایم و اکنون با گرمترین، سردترین، کوچکترین، بزرگترین و دورترین سیاره های منظومه‌های مختلف آشنایی داریم.
 
بزرگترین ماه سال را روز شنبه مشاهده کنید
 
 
روز شنبه 16 اردیبهشت ماه، ساعت 15:35 بعد از ظهر به وقت گرینویچ ماه در بزرگترین حال خود از چشم ما قرار می‌گیرد و این ابرماه جزر و مد دریاهای سراسر سیاره را افزایش می‌دهد.
 
اولین بانك با سرمایه ایرانی / تصویر
 
 
هشتاد و هفت سال پیش در چنین روزهایی شالوده نخستین بانك ایرانی با سرمایه داخلی برای سامان دادن به امور مالی ارتش شكل گرفت و این آغازی بر تاسیس سایر بانكها , تغییر كامل نظام صرافی به نظامی نوین در صحنه اقتصاد این مرزوبوم بود.
 
مشهورترین جسد جنگ دوم جهانی +عکس
 
 
اگر می خواهید بدانید که چگونه یک جسد مسیر جنگ دوم جهانی را تغییر داده و جان هزاران سرباز را نجات داد این مطلب را مطالعه کنید.
 
 
 
 
در جنگهاي قرن بيستم از يونيفورم تنها براي گرم نگهداشتن سربازان استفاده مي‌شد، اما در جنگ‌هاي آينده اين لباسها احتمالا به سيستم‌هاي الكترونيكي پيچيده‌تري تبديل خواهند شد.
 
پرونده‌هایی عجیب از مادران قاتل در طول تاریخ جنایی آمریکا
 
 
آنها با وجود مادر بودن یک گناهکار هستند، چرا که در یک ​لحظه عصبانیت و خشم بر آنها غلبه کرده و باعث شده دست به کاری بزنند که حتی خودشان هم در تاریک‌ترین کابوس‌هایشان به ذهنشان نمی‌رسید.
 
شهادت استاد مطهری؛ روز معلم
 
 
استاد شهید آیت‌الله مطهری در 13 بهمن 1298 هجری شمسی در فریمان واقع در 75 کیلومتری شهر مقدس مشهد در یک خانواده اصیل روحانی چشم به جهان می‌گشاید.
 
 
 
 
به نظر مي رسد در سال هاي اخير تکنولوژي مهمترين نقش را در تحول زندگي انسان ها بر عهده داشته است.
 
وقتی مرگ باعث شهرت می شود +عکس
 
 
اگر می خواهید با افرادی که به دلایل مرتبط با مرگشان معروف شده اند آشنا شوید این مطلب را مطالعه کنید.
 
چگونه حواس را جمع کنیم؟
 
 
پاسخگویی به تمامی تماس‌های تلفن همراه علاوه براینکه بخشی از زمان کاری را اشغال می‌کند، سرعت ‌عمل و چابکی شما را هم کاهش می‌دهد.
 
پر سر و صداترین بشقاب پرنده تاریخ
 
 
من پس از 30 سال تحقیق متقاعد شده‌ام‌که دولت ایالات متحده یک بشقاب پرنده ساقط شده و چند جسد بیگانه‌ها را در نیومکزیکو به دست آورده است.
 
خوابیدن در هتلی به سبک هواپیما (عکس)
 
 
این هتل جالب واقع در کشور سوئد میباشد . این یک راه جالب برای کسب درآمد عالی!
 
 
 
 
اگرچه هوش از موضوعاتي است كه در حوزه روان‌شناسي بسيار مورد بحث قرار گرفته است، تعريف استانداردي درباره آن وجود ندارد.
 
 
 
 
چین بامداد روز دوشنبه دو ماهواره را با موفقیت در مدار زمین قرار داد. دانشمندان چینی از این دو ماهواره كه ساعت چهار و پنجاه دقیقه امروز به وقت محلی در مدار زمین قرار گرفت، برای ناوبری و تكمیل شبكه موقعیت سنجی استفاده خواهند كرد.
 
 
 
 
خبرنامه امروز یک شنبه از سایت خبری مهرپرس؛ دوستان میتوانند بعد از ثبت نام هر روز از این نوع خبرنامه در ایمیلشان دریافت نمایند.
 
واژه
 
 
واژه خلیج فارس در کشورهای مختلف به زبان‌های گوناگون آورده شده که نشانگر پیشینه تاریخی این واژه و به رسمیت شناختن این نام از سوی کشورهای مختف دنیا می‌باشد.
 
 
 
 
در تازه‌ترین تحقیقات انجام شده توسط محققین دانشگاه کلمبیای نیویورک،شهروندان دانمارک شادترین مردم جهان هستند.
 
تصاویر فرود فضانوردان با کپسول فضایی سایوز در قزاقستان
 
 
کپسول فضایی سایوز که دو فضانورد روسی و یک آمریکایی را حمل می کرد جمعه 8 اردیبهشت ماه دردشتهای وسیع مرکز قزاقستان فرود آمد و به اقامت 163 روزه آنها در ایستگاه بین‌المللی فضایی خاتمه داد.
 
زیباترین تصاویر نجومی هفته
 
 
مجله نشنال جغرافی این هفته با ارائه تصاویری از مرغ فضایی، شفق فرشته ای، شکاف کهکشانی، ساحل یخی و شنهای روان به ارائه بهترین تصاویر نجومی پرداخته است.
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱, ۱۶.۳۲
 
 
 
براي اطلاع از پيش‌بيني هواي استان تهران و ديگر استان‌هاي کشور و همچنين اطلاع از تفسيرهاي نقشه هواشناسي مي‌توانيد از سيستم هواگو استفاده کنيد که اگر احيانا قصد مسافرت به منطقه‌اي از کشور را داريد با مشکل مواجه نشويد.
 
ذره ای کوچکتر از اتم کشف شد
 
 
دانشمندان اروپایی ذره ای را کشف کرده اند که کوچکتر از اتم است. این ذره که نوعی باریون به نام "زی بی" است به طور مستقیم قابل تشخیص نیست زیرا بسیار ناپایدار است ولی دانشمندان رد پای آن را در یک آزمایش در مرکز تحقیقات هسته ای بزرگ هادرون اروپا ، ال اچ سی ، مشاهده کرده اند.
 
سبزي‌ها و ميوه‌هاي گنديده شبه موجودات فضايي/ تصاویر
 
 
مجموعه ديدني از تصاويري كه بيشتر به موجودات عجيب و غريب فضايي شباهت دارند، از ميوه و سبزيجات پوسيده تهيه شده‌اند.
 
 
 
 
به نظر شما چند سال از اختراع هایی مثل صابون و یا خمیر دندان می گذرد؟ مطمئن هستیم که با مطالعه این مطلب نظر شما به کلی در مورد تاریخ این اختراعات تغییر خواهد کرد.
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۱, ۱۳.۴۷
 
 
 
شرکت آلمانی "سات" اعلام کرد دستگاهی ساخته است که می تواند برای بازیافت از یک محل به محل دیگر برود و مواد نادر و قیمتی مانند طلا، نقره، مس، لیتیوم و غیره را از میان ضایعات الکترونیکی استخراج کند.
 
 
 
 
با موافقت مسؤولان ناسا و براي انجام تست‌هاي نرم‌افزاري نهايي و تكميلي، پرتاب نخستين فضاپيماي خصوصي دراگون يك هفته به تأخير افتاد.
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۱, ۱۷.۳۵
 
 
 

به مناسبت هفته زمین پاک و برای اینکه زمین همیشه سالم و پاک بماند ما نیز باید کارهایی را انجام بدهیم و برای این کار می توانیم از وسایل بسیار سبز و سازگار با محیط زیست استفاده کنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت اختصاصی روستای نوده ی خورگام-رودبار زیتون این سایت در سازمان ساماندهی سایتهای ایرانی وزارت فرهنگ ثبت شده است از کسانی که مایل به همکاری میباشند دعوت به همکاری میکند این سایت وابسته به هیچ حزب یا گروهی نیست این سایت فقط به واسطه علاقه ما به روستای نوده طراحی شده فقط نوده خورگام نوده عمارلو نوده بهشت کوچک من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد این سایت چیه
    نظر شما در مورد کلیات وبلاگ
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1017
  • کل نظرات : 188
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 2426
  • آی پی امروز : 277
  • آی پی دیروز : 269
  • بازدید امروز : 2,080
  • باردید دیروز : 1,732
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 10,296
  • بازدید ماه : 32,649
  • بازدید سال : 176,815
  • بازدید کلی : 4,272,345
  • کدهای اختصاصی